Дистанційне навчання Всесвітня історія 9 клас

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 


Матеріал для опрацювання на час карантину 9 клас всесвітня історія

Матеріал для опрацювання на час карантину 9 клас всесвітня історія

УЗАГАЛЬНЕННЯ ДО КУРСУ

1.Перегляд відео-матеріалів





3.Флеш-картки



Матеріали для опрацювання на час карантину 9 клас всесвітня історія

ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА 9 КЛАС


І рівень

1. Вкажіть назву найбільшої нафтової корпорації  в США
А) Стандарт Ойл  Б).Рокфеллер Стілл    в)лафоллет

2. Вкажіть, що таке расова дискримінація?
А)обмеження прав за расовою ознакою б) надання прав жінок та чоловікам  в)система окремого проживання білого та чорного населення

3. В чому суть «справедливого курсу» Т. Рузвельта?
А)покращення стану робітників б) зміни в економіці в) промислова революція

4. Хто був ініціатором «нової демократії» в США?
а)Дж.Рокфеллер б) В.вільсон  в) Т.Рузвельт

5. Ким  була утворена РСДРП в Росії?
А) Ульянов б) Столипін в) Маркс

6. Де заснували першу марксистську організацію?
А) Женева б) Москва в) Париж

ІІ рівень

1. Дайте визначення поняттям: столипінська реформа, РСДРП (Б), народництво, політика великого дрючка

2.Закінчіть речення:

Передумовами  першої російської революції 1905-1907 років були…

ІІІ рівень

Вставте пропущені слова у реченнях:

Революційна боротьба призвела до створення органів влади революції - ___. Перший виступ військових стався на кораблі _____.

 Голова уряду ____ запропонував провести аграрну реформу.  Російсько-Турецька війна призвела до підписання _____ миру.

Як відбулося утворення Австро-Угорщини?
Охарактеризуйте діяльність  Т.Рузвельта. Що вас вразило в його політиці найбільше?


Всесвітня історія 


Тема уроку:
Практичне заняття
"Повсякденне життя людей на початку ХХ ст".


Опрацювати інформацію «Населення Європи та США у XIX ст.» і зробити висновки.
Країна
1800 р.
1900 р.
Німеччина
24,5
56,4
Велика Британія
10,5
37,0
Франція
26,9
39,0
Італія
17,2
32,5
Росія
37,0
125,6
США
5,3
76,2

Робота з візуальним джерелом
• Розгляньте карикатуру і виконайте завдання.
1. Яке явище в житті суспільства зобразив автор?
2. Яким є його ставлення до цього явища? Чому?
3. Якими були наслідки поширення цього явища в житті суспільства?
Господарі конгресу. Американська карикатура 1889 р. [1]
Напис зверху: «Сенат монополій, обраний монополістами, і службовець монополій». Напис на фігурках: «цукровий трест», «залізний трест», «нафтовий трест», «мідний трест»

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати відповідний параграф підручника.
2. Підготуватися до уроку узагальнення та тематичного оцінювання.


Тема уроку:
Література та мистецтво. Повсякденне життя .







Флеш-картки:


Тестування:

Тест "Розвиток  культури і повсякденне життя (кінець ХVІІІ - початок ХХ ст.)
Код доступу 611605
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua






Тема уроку : Культура народів світу .Розвиток освіти , науки і техніки 














Флеш-картки:

Тестування :

Тема: Наука і техніка

Код доступу 855224
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua







Всесвітня історія

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

Тема : Міжнародні відносини на прикінці ХІХ - на початку ХХ ст.







Флеш-картки для опрацювання :


Онлайн-тест:

Міжнародні відносини наприкінці ХІХ - на початку ХХ ст.

Код доступу 613123
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Опрацювати параграф № 25

Відеоматеріал для опрацювання :






Опрацюйте флеш-картки:


Онлайн-тест 

Тема: Спроби модернізації Османської імперії

Код доступу 812511
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Опрацювати параграф № 24

Відеоматеріали до уроку




Онлайн тестування
Китай в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст.
Код доступу 480027
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/


Всесвітня Історія

Опрацювати параграф № 23 

Матеріали для опрацювання:

Період Мейдзі
Японія в 2 половині ХІХ ст.

Онлайн тестування :


Японія в ІІ пол. ХІХ ст.


Завдання необхідно виконати до  31 березня 19:00

Код доступу 323830
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua