ПОНЕДІЛОК, 6 КВІТНЯ 2020 Р.
Матеріали для опрацювання на час карантину Історія України 10 клас
ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/
Матеріал для опрацювання на час карантину 10 клас історія України
ТЕМА УРОКУ:
ПІДСУМКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ
1.Матеріал для перегляду :
Історія України
Підсумкова річна контрольна робота
Рівень 1
Виберіть правильну відповідь:
1. Хто не був президентом Академії наук УРСР?
А) В.Литвин Б) В.Вернадський В) А.Заболотний Г) О.Богомолець
2. Коли і де було взято курс на індустріалізацію?
А) квітень 1923 р. на ХІІ з`їзді РКП(б) Б) травень 1924р. на ХVII з`їзді РКП(б)
В) грудні 1925 р. на XIV з`їзді ВКП (б) Г) грудень 1927р. на XV ВКП (б)
3.Назвіть рік суцільної колективізації.
А) 1931 рік Б) 1930 рік. В) 1928 рік. Г) 1929 рік.
4.Татарбунарське повстання відбулося на території:
А) Чехо-Словаччини В) Польщі Б) Румунії Г) Болгарії
5..Незалежність Карпатської України було проголошено:
А) 30 грудня 1938 р. В) 15 березня 1939 р.
Б) 30 вересня 1938 р. Г) 20 січня 1940 р.
6.Хто був першим керівником ОУН ?
А) Д. Донцов Б) Є. Коновалець В) М.Лебідь Г) С. Бандера
Рівень 2
7. Які з наведених подій відбулися в період нової економічної політики? (три відповіді)
А) відновлення діяльності університетів у Харкові, Києві, Одесі та Дніпропетровську;
Б) заснування М.Хвильовим Вільної академії пролетарської літератури (ВАПЛІТЕ);
В) створення Державної української мандрівної капели (ДУМКА);
Г) організація в Києві театру «Березіль» на чолі з Л. Курбасом;
Д) заснування в м. Києві Української академії наук;
Е) заснування товариства «Геть неписемність!».
8. Який термін відповідає визначенню: «Комплекс заходів вжитих ВКП(б) у 1920 – 1930х рр., що мав на меті модернізацію промисловості: будівництво заводів, фабрик, залізниць та інших індустріальних об’єктів»
А) колективізація Б) соціалістична індустріалізація
В) культурна революція Г) націоналізація
Рівень 3
9. Установіть відповідність між суспільно-політичними подіями 1920-х рр. і їхніми наслідками:
А) Проголошення курсу на коренізацію в УСРР.
Б) Утворення Союзу РСР.
В) Утворення Всеукраїнської надзвичайної комісії по боротьбі з неписьменністю.
Г) Проголошення курсу на нову економічну політику.
1. Запровадження трудової мобілізації, заборона товарно-грошових відносин і вільної торгівлі.
2. Зростання питомої ваги українців серед службовців партійно-державного апарату республіки.
3. Швидка відбудова промисловості, зростання продуктивності праці та фізичного обсягу продукції.
4. Половина сільського та дві третини міського дорослого населення освоїли грамоту та вміли читати.
5. Затвердження нового тексту Конституції УСРР, де юридично закріплювалися повноваження республіки.
10. Розташуйте в хронологічній послідовності:
А) взято курс на форсованого індустріалізацію;
Б) відкритий суд над “шахтинцями”;
В) став до ладу тракторний завод у Харкові;
Г) взято курс на коренізацію.
Рівень 4
11. Охарактеризуйте політичне та соціально-економічне становище українських земель у складі Польщі.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
УКРАЇНА В РОКИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ.
Рівень 1-
.5б.
Договір про дружбу і кордони між Німеччиною та СРСР було підписано:
А)23серпня 1939р; Б)28вересня 1939р; В)22червня 1941р; Г)28вересня 1940р
2.Хто був головнокомандувачем УПА?
А) А.Мельник; Б) Р.Шухевич; В) С.Бандера; Г)Я.Стецько
3.План нападу Німеччини на СРСР
А) «Вайс» ; Б) «Ост»; В) «Новий порядок»; Г) «Барбаросса»
4.Оборона Одеси тривала:
А)73дні; Б)65днів; В) 250днів; Г)700днів
5.Геноцид окупантами єврейського населення це
А)колабораціонізм; Б)голокост; В)гетто; Г) «новий порядок»
6.Територію України було остаточно звільнено від окупантів
А)1943р; Б) 1942р; В)1944р; Г)1945р
Рівень 2-1б
7.Хто був головнокомандувачем УПА?
8.В ході якої військової операції звільнено столицю України?
9.Як називалася лінія німецьких укріплень вздовж правого берега Дніпра
Рівень 3-1.5б
10.Дайте визначення термінам: 1)Рух Опору ; 2)Трансністрія; 3) «новий порядок»
11.Дайте коротку характеристику(дата ,учасники,питання) Кримської конференції
Рівень 4-3б
12.У чому, на ваш погляд, полягає суперечливість явища колабораціонізму ?Відповідь аргументуйте
Тема уроку:
Культура України в роки Другої Світової війни.
Флеш-картки:
Тестування :
Україна в роки Другої світової війни
Код доступу 102709
Історія України
Опрацювати параграфи № 33 - № 34
Онлайн тестування :
Україна під час Другої світової війни (окупаційний режим)
Код доступу 450577
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Код доступу 102709
Історія України
Опрацювати параграфи № 33 - № 34
Онлайн тестування :
Україна під час Другої світової війни (окупаційний режим)
Код доступу 450577
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
join.naurok.ua
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
КОНТРОЛЬНА РОБОТА
ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ (1921—1938рр.)
Рівень І.
1.
Вибрати 1 правильний варіант відповіді
У Паризькому протоколі (1920 р.) задекларовано, що «Англія, Франція, Італія… вважають цілком виправданим приєднання Бессарабії до…»
- Республіки Польща.
- Королівства Румунія.
- Української Народної Республіки
- Української Соціалістичної Радянської Республіки
У якому році було проголошено незалежність Карпатської України?
- 1941 р.
- 1939 р.
- 1945 р
- 1923 р.
«На Волині та Поліссі протягом п’яти років осаджено понад 8 тисяч родин військових.
Дано їм, за розпорядженням уряду, найкращі землі від 20 до 80 га, деревину на будівництво, грошей чимало».
- Румунії
- Угорщини
- Польщі
- Чехословаччини
4
Засновником Української військової організації (УВО) став
- Д. Вітовський
- Є. Коновалець
- С. Бандера
- О. Греков
Президентом Карпатської України був обраний
- М. Бращайко
- С. Бандера
- А. Волошин
- А. Бродій
Назви держав,до складу яких у 20-30-х рр. входили західноукраїнські землі:
- Чехословаччина, Польща, Румунія
- Угорщина, Чехословаччина, Польща
- Румунія, Угорщина, Чехословаччина
- Польща, Румунія, Угорщина
У якому уривку з історичного джерела відображено один із заходів, спрямованих на асиміляцію українців у 1920 – 1930-х роках?
- «Відновлюються культурні товариства, театральні трупи, студентські гуртки та органи преси. За таких обставин можна було думати про відродження українського життя в обмежених рамках».
- «Міністерство освіти категорично відхилило прохання відкрити школи з викладанням українською мовою, наголосивши, що громадяни зобов’язані давати своїм дітям освіту тільки в ...школах з румунською мовою викладання».
- «Країна русинів на південь від Карпат буде мати окремий сойм. Цей сойм буде виконувати владу в усіх мовних, шкільних, релігійних питаннях краю».
- «На Волині та Поліссі осаджено понад 8 тисяч родин військових. Дано їм, за урядовим розпорядженням, землі від 20 до 80 га, деревину на будівництво, грошей чимало».
8
Як називали польських колоністів на західноукраїнських землях?
- Зрадники;
- розсадники;
- осадники;
- відступники.
Татарбунарське повстання відбулося у:
- жовтні 1923 р.;
- січні 1924 р.;
- вересні 1924 р.;
- травні 1925 р.
Головою Українського національно-демократичного об’єднання був:
- С. Баран;
- В. Залозецький;
- Л. Бачинський;
- Д. Левицький.
Рівень ІІ Встановити відповідність
Установіть відповідність між державами та містами України, що перебували в їхньому складі протягом 1920–1930 рр.
А Російська СФРР 1 Чернівці
Б Польща 2 Ужгород
В Чехо-СловаччинА 3 Львів
Г Румунія 4 Кримська АСРР
5 Вінниця.
12
Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали дані особи.
А Л. Бачинський 1 керівник ОУН
Б В. Залозецький 2 керівник Радикальної партії
В А. Шептицький 3 голова УНП
Г Є. Коновалець 4 митрополит греко-католицької церкви
5 керівник КПЗУ.
13
Установіть відповідність між політичними течіями Закарпаття та їхніми цілями.А Комуністи 1 виступали за об’єднання всіх українських земель в єдину незалежну державу
Б русофіли 2 виступали за приєднання Закарпаття до Угорщини
В українофіли
3 виступали за автономію краю, а в перспективі — за приєднання Закарпаття до Радянської України
Г мадярофіли 4 виступали за надання краю автономії
5 відстоювали самобутність русинів і виступали за незалежність краю.
14
Установіть відповідність між державами та українськими землями, що перебували в їх складі.
А Польща 1 Східна Волинь, Поділля
Б Румунія 2 Східна Галичина, Західна Волинь, Західне Полісся, Підляшшя
В Чехо-Словаччина 3 Північна Буковина, Ізмаїльський, Акерманський
Г СРСР 4 Закарпаття
5 Кам’янець-Подільський, Житомир.
Рівень ІІІ Передбачає розгорнуту відповідь на питання
15
У чому полягали причини форсованих темпів колективізації сільського господарства і як вона здійснювалася?
16
Голодомор в Україні — це геноцид проти українського народу чи природні катаклізми неврожаю 1932 р.? Обґрунтуйте свою думку.
РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/
Історія України
Опрацювати параграф № 31
Опрацювати параграф № 31
Інформація для перегляду:
Домашнє завдання:
Орацювати до 19.00 24.03.2020р.
Код 642083
Використати цей код,
відкривши посилання
Використати цей код,
відкривши посилання