Дистанційне навчання 11 клас всесвітня історія

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/ 

Контрольна робота 11 клас всесвітня історія

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ІІ СЕМЕСТР

Тестові завдання( по 0,5 б.)

1.Скільки днів тривала арабо – ізраїльська війна 1967 року?   А)5 днів;    Б)6 днів ;    В)10 днів.

2. Першим президентом якої республіки став С.Нуйома?    А)ПАР;  Б)Намібії ;  В)Анголи.

3. За Конституцією Японія проголошувалася: А)республікою;  Б)абсолютною монархією;  В)парламентською монархією.

4.Творець японських реформ:   А)С.Окіта;   Б)К.Таро;  В)С.Мамору.

5. Коли було зведено Берлінську стіну?    А) 1957 р.; Б) 1958 р.; В) 1961 р.

6. Назвіть рік введення радянських військ до Афганістану.  А) 1977 р.; Б)1978 р.; В) 1979 р. 

7.Коли М. Горбачовим і Дж. Бушем було підписано Договір про обмеження стратегічних наступальних озброєнь (СНО-1)?     А) Листопад 1981 р.; Б)грудні 1987 р.; В) липні 1991 р. 

8. 1986 року відбулася радянсько-американська зустріч на вищому рівні в м. Рейк’явіку — столиці…: 
  А) Голландії; Б) Ірландії;    В) Ісландії. 

9. Що означає термін «холодна війна»? 
 А) Гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протистояння між США та Китаєм;
 Б) гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протистояння між США та СРСР; 
 В )гостре й небезпечне політичне, військове та ідеологічне протистояння між Китаєм та СРСР. 

10. "Велика  культурна  революція"  в  Китаї була  апогеєм  культу особи:
  А) Чжоу Еньлая;    Б) Лінь Бяо;     В) Мао Цзедуна.
11.Шляхи розвитку незалежних держав(після деколонізації Африки) (1 б.)

12.Встановіть відповідність між історичною особою та державою, з якою вона пов’язана(1 б.)
1)Індіра Ганді                                          А)Індія
2)Нельсон Манделла                            Б)  Китай
3)Ден Сяопін                                           В)ПАР
13.Поясніть поняття: «Рух неприєднання», Тризонія.( 1 б.)

14.Продовжте речення:на фото зображений…( 1 б.)  
15.Які сучасні глобальні проблеми людства ви знаєте?Проблема запобігання новій світовій війні та збереження миру є головною глобальною проблемою людства. Які реальні можливості має в наші дні світове співтовариство для вирішення цієї найважливішої проблеми сучасності? ( 3 б.)


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

ПРАКТИЧНА РОБОТА : МІЖНАРОДІ ВІДНОСИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХХ  - ПОЧАТКУ ХХІ СТ.


1ПРАКТИЧНА РОБОТА

 Збігнєв Бжезінський, американський державний діяч, зазначав: «Крах Радянського Союзу викликав колосальний геополітичний струс. Сполучені Штати опинилися в унікальному становищі — вони стали першою та єдиною світовою державою. Америка займає провідні позиції в чотирьох сферах світової влади, які мають вирішальне значення: у військовій сфері вона має у своєму розпорядженні унікальні глобальні можливості розгортання; у галузі економіки вона залишається основною рушійною силою світового розвитку; у технологічному відношенні вона зберігає абсолютне лідерство в передових галузях науки й техніки; у царині культури, незважаючи на певну її примітивність, Америка має привабливість, особливо серед молоді всього світу, — все це забезпечує Сполученим Штатам політичний вплив, рівного якому не має жодна держава світу. Саме поєднання всіх цих чинників робить Америку єдиною світовою наддержавою в повному розумінні цього слова». 

 1) Чи Ви погоджуєтесь із цими твердженнями? 

 2) Чи змінилося щось у геополітичній реальності у світі за 10 років з моменту виходу книжки «Велика шахівниця...» із зазначеною цитатою?

 2. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ Прочитайте вислови, що стосуються проблем війни та миру і переговорів. Яка думка Вам найбільш близька? Свою відповідь обґрунтуйте. 

Джон Кеннеді: Ми ніколи не будемо вести переговори зі страху і ніколи не будемо боятися переговорів. 

Дуайт Ейзенхауер: Ми доб'ємося миру, навіть якщо для цього нам доведеться воювати. 

Станіслав Єжі Лець: Гарантія миру — закопати сокиру війни разом із супротивником.

 3. ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 15 лютого 1989 р. завершилася радянська військова інтервенція в Афганістан. Через неї пройшли 160 тис. українців, 12 тис. з них дістали поранення і контузії, 3360 — загинули. Голова Українського інституту національної пам'яті 

В. В'ятрович заявив з цього приводу: «Пам'ятаємо, але не пишаємося. Це був один із злочинів комуністичного режиму, який забрав життя тисяч українців на чужій землі, за чужі ідеї та інтереси. Кожний, хто достойно пройшов через пекло Афгану, заслуговує на шану. Але згадування про радянську агресію проти іншої країни, особливо в час, коли жертвою агресії стала Україна, — не привід для гордощів чи гучних святкувань».

 Чи згодні Ви зі словами В. В'ятровича? Що Ви думаєте про участь українців у бойових діях на території інших держав, у т. ч. в Афганістані?

4.Заповніть хронологічну таблицю

ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

Тема уроку:
Основні тенденції розвитку культури



















Флеш-картки:


Тестування:
Розвиток літератури, образотворчого мистецтва, архітектури, музики, театру, кіно та спорту


Код доступу 351256
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Тема  : Науково-технічна революція

















Флеш-картки:



Тестування :

Науково-технічна революція.
Код доступу 237679

 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

Опрацьовувати параграфи № 28-29



Відео урок:




Флеш картки для опрацювання :


Онлайн тест :

 Міжнародні відносини періоду "холодної війни"


Код доступу 427736
 використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

ВИКОНАТИ КОНТРОЛЬНУ РОБОТУ 


КОНТРОЛЬНА РОБОТА НА ТЕМУ: «РОЗВИТОК КРАЇН АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ»



І рівень(Завдання цієї форми складаються зі вступного запитання та чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний – 0,5 б.)

1.Коли було підписано мирний договір у Сан-Франциско?
А)  У травні 1947 р.;
Б) вересні 1951 р.;
В) лютому 1952 р.;
Г) листопаді 1955 р.

2. Проголошення Китайської Народної Республіки відбулося:
А) У жовтні 1949 р.;
Б) грудні 1949 р.;
В) лютому 1950 р.;
Г) травні 1953 р.

3. Хто очолив перший уряд Індії, як незалежної держави?
А) Магатма Ганді; 
Б) Джавахарлал Неру; 
В) Індіра Ганді; 
Г) Раджив Ганді.

4. Процес ліквідації колоніального панування й надання політичної незалежності народам отримав назву:
А) «демобілізація»;
Б)«деколонізація»;
В) «деідеологізація»;
Г) «демократизація».
5. Уряд Китайської Народної Республіки у 1949 р. очолив:
А) Чан Кайши;
Б)Лю Шаоці;
В) Мао Цзедун;
Г) Хуа Гофен.
6. Яка країна Латинської Америки увійшла в історію другої половини XX ст. як «острів Свободи»?
А) Куба;
Б) Гаїті;
В) Ямайка;
Г) Уругвай.

ІІ рівень(Завдання на встановлення відповідностей – 1б.)
7. Установіть відповідність між датами і подіями:
А серпень 1945 р.
Б травень 1947 р.
В січень 1959 р.
Г грудень 1978 р.
Д лютий 1979 р.

1 початок реформ у Китаї під керівництвом Ден Сяопіна;
2 набрання чинності нової Конституції Японії;
3 перемога «ісламської революції» в Ірані;
4 перемога Кубинської революції.

8.  Установіть відповідність між країнами та їх політичними лідерами:

А) Китай 1) Нельсон Мандела    
Б) Індія  2) Хуан Домінго Перон;    
В) Іран 3) Цзян Цин;    
Г) ПАР 4) Індіра Ганді;    
Д) Аргентина      
9. Установіть відповідність між метрополіями та країнами, які отримали від них незалежність:

А) Велика Британія 1) Марокко, Алжир, Сенегал, Джібуті;    
Б) Франція 2) Ангола, Мозамбік, Гвінея-Біасу, острів Сан-Томе;    
В) Іспанія 3) Конго, Руанда, Бурунді;    
Г) Португалія 4) Судан, Гана, Гвінея, Сомалі.    
Д) Бельгія    

ІІІ Рівень (Завдання цієї форми складаються з інструкції та чотирьох подій, які треба розташувати в правильній послідовності – 1,5 б.)

10. Установіть хронологічну послідовність подій:
А)проголошення Японії політичного курсу «трьох без’ядерних принципів»;
Б) Створення Організації Американських держав;
В) Прихід до влади в ПАР Нельсона Мандели;
Г) проголошення «Року Африки».

11. Укажіть три причини деколонізації Африки в другій половині XX ст.:
А) розгортання потужних національно-визвольних рухів;
Б) підтримка руху за незалежність із боку СРСР та США;
В) знайдення значних природних ресурсів;
Г)  настрій світової громадської думки проти колоніалізму;
Д)  встановлення колонізаторською владою режиму апартеїду;
Е) перемога комуністичних рухів у Східній Азії;
Є) загострення Близькосхідного конфлікту. 
ІV рівень (Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвища діяча, назви події або явища, поняття, року, коли відбувалася подія, або речення (залежно від вимог завдання – 3б.)
12.  Лідер ІНК, неодноразово обирався на посаду прем’єр-міністра, одна з основних принципів зовнішньої політики – це неучасті країни у військових блоках підтримки миру та міжнародної співпраці, подальшого розвитку та зміцнення дружніх відносин з СРСР. За правління відбулася націоналізація банків, при правління було введено воєнний стан та внесені зміни до Конституції.
1) Назвіть ім'я даного діяча?
2) З якою країною пов’язане його ім'я?
3) Назвіть роки правління даного діяча?

ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM


ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ 

Опрацювати парагафи № 27 ( завдання виконати у зошит), № 28

Відеоурок
Країни Африки та Близького Сходу в другій половині ХХ - на початку ХХІ ст.

Онлайн тестування

Держави Азії, Африки : вибір шляхів розвитку.

Код доступу 369263
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua

1 КЛАС ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ:

Опрацювати параграфи № 25 , № 26

Інформація для перегляду:


Онлайн тестування :

РОЗВИТОК ПРОВІДНИХ КРАЇН АЗІЇ, АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.