ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/
Матеріал для опрацювання на час карантину 9 клас історія України
Тема уроку : Культура України XVIII-XIX ст.
1. Опрацювати параграфи 11-12
2.Переглянути презентації
Культура України в ХІХ ст.
3.Робота з відповідностями:
4.Тестування
Код доступу 2043048
ТЕМА УРОКУ :
ПІДСУМКОВИЙ УРОК
1.Матеріали для перегляду:
2. Робота з відповідностями:
3. Флеш-картки:
Підсумкова контрольна робота
Контрольна робота з Історії України 9 клас.
Призвіще та ім`я_________________________________________________________
1.В якому університеті наприкінці ХІХ ст. було створено кафедру української історії
(кафедру історії Східної Європи) на чолі з М. Грушевським?
А Харківському Б Київському В Львівському Г Новоросійському
2.У якому місті в 1865 р. було відкрито Новоросійський університет?
А Одесі Б Сімферополі В Катеринославі Г Юзівці
3.Хто є автором першої національної опери «Запорожець за Дунаєм»?
А Г. Квітка-Основ’яненко Б М. Лисенко В С. Гулак-Артемовський Г М. Вербицький
4.Художній напрям і творчий метод у літературі та мистецтві, що був домінуючим у
другій половині ХІХ ст. і якому було притаманне послідовне дотримання принципу найбільш повного життєво правдивого відображення світу («відтворення життя у формі самого життя»), - це:
А реалізм Б класицизм В романтизм Г модернізм
5.Хто з українських істориків присвятив своє життя вивченню історії запорозького
козацтва?
А Д. Багалій Б М. Грушевський В Д. Яворницький Г А. Кримський
6.Якою діяльністю уславилися наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. родини підприємців
Симиренків, Терещенків, Ханенків?
А меценатською Б правозахисною В педагогічною Г революційною
7Австрійська влада на початку ХХ ст. йшла на політичні поступки українцям Східної
Галичини з огляду на конфронтацію із:
А Німеччиною Б Росією В Італією Г Сербією
8. Яка течія в українському русі в Східній Галичині стала домінуючою наприкінці ХІХ-на початку XX ст.?
А москвофільська Б радикальна В народовська Г старорусинська
9. Яку вимогу українського руху на початку ХХ ст. на західноукраїнських землях вдалося реалізувати до початку Першої світової війни?
А відкрити український університет Б впровадити загальне виборче право
В поділити Галичину на українську і польську частини Г ліквідувати поміщицьке землеволодіння
10. Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям
А І. Мечникова Б М. Терещенка В А. Кримського Г Д. Заболотного
11.Доповніть твердження. Марко Кропивницький…
А написав перший драматичний твір в українській літературі
Б поставив першу оперу «Запорожець за Дунаєм»
В створив Товариство українських акторів Г видав першу збірку українських народних пісень.
12. У якому році відкрито Чернівецький університет?
А 1805 р. Б 1834 р. В 1865 р. Г 1875 р.
13. «Запорожье в остатках старины и преданьях народа», «История запорожских казаков», «По следам запорожцев» — це наукові праці:
Д. Багалія М. Грушевського Д. Яворницьког А. Кримського
14. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією».Про якого митця йдеться?
А Г. Борисоглібську Б С. Крушельницьку В М. Садовську-Барілотті Г М. Заньковецьку
15. Укажіть основні чинники, що негативно впливали на розвиток української культури другої половини ХІХ – початку ХХ ст.
1 Реформи 60–70-х років
2 Відсутність власної державності, антиукраїнська політика російського та австрійського урядів
3 Модернізація економіки, розвиток фабрично-заводського виробництва, завершення
промислового перевороту
4 Активна культурно-просвітницька діяльність діячів суспільно-політичного та
національно-визвольного рухів
5 Численні заборони урядів обох імперій
6 Переслідування з боку влади передових діячів української культури, еміграція за кордон частини української інтеліґенції
7 Розвиток ринкових відносин
16.Укажіть основні риси української культури другої половини ХІХ ст.
1 домінування реалізму в образотворчому мистецтві та літературі
2 стрімкий розвиток українського театрального мистецтва
3 негативний вплив на розвиток культури адміністративних заборон на функціонування української мови
4 початок національного відродження на Слобожанщині
5 домінування романтизму в музичному мистецтві
6 поява вищих навчальних закладів у Харкові та Києві
17. У переліку імен видатних діячів української культури другої половини ХІХ ст.
виберіть представників музичного мистецтва.
1 С. Васильківський 2 А. Кримський 3 М. Лисенко 4 М. Леонтович
5 М. Пимоненко 6 С. Крушельницька 7 І. Мечніков
18 Які особливості розвитку освіти на українських землях у в другій половині XIX — початку XX ст.? (Три варіанти відповіді)
1) Розширення мережі початкових шкіл;
2) повне фінансове забезпечення освіти українською мовою;
3) закриття семирічних реальних училищ;
4) опікування земствами освітньою діяльністю в Наддніпрянщині;
5) доступність для всіх охочих середньої гімназійної освіти;
6) відсутність у школах предметів церковно-релігійного змісту;
7) платне навчання у вищих навчальних закладах.
19Які діячі культури другої половини XIX ст. стояли біля витоків українського «професійного театру»? (Три варіанти відповіді)
1) М. Кропивницький; 2) М. Заньковецька; 3) М. Садовський; 4) С. Васильківський;
5) Д. Яворницький; 6) А. Кримський; 7) М. Коцюбинський.
20.Розташуйте в хронологічній послідовності відкриття університетів у XIX ст.
А Київський; ____ Б Харківський; __ В Чернівецький;__ Г Новоросійський.__
21. У якому університеті працював І. Мечников?
А Харківському; Б Київському; В Львівському; Г Новоросійському;
22.Для яких навчальних закладів другої половини XIX ст. характерні такі ознаки: головну увагу приділяли вивченню математики, природничих дисциплін; термін навчання тривав 6-7 років, після чого можна вступати до вищих технічних навчальних закладів?
А Реальні училища; Б гімназії; В народні училища; Г церковнопарафіяльні ніколи
23. З іменами яких діячів пов’язано створення національного гімну «Ще не вмерла Україна»?
А М. Вербицький, Л. Українка Б П.Чубинський, М. Вербицький
В М. Лисенко, П. Чубинський Г І. Франко, М. Лисенко
24. Вчений-мовознавець і сходознавець. Відомий поліглот (вільно володів майже 60 мовами). Його наукові праці – вагомий внесок у дослідження проблеми походження й розвитку української мови.
А Ілля Мечников Б Іван Пулюй В Дмитро Яворницький
Г Данило Заболотний Д Агатангел Кримський
Підпис__________ Оцінка_________
Контрольна робота з Історії України 9 клас.
Призвіще та ім`я_________________________________________________________
1.В якому університеті наприкінці ХІХ ст. було створено кафедру української історії
(кафедру історії Східної Європи) на чолі з М. Грушевським?
А Харківському Б Київському В Львівському Г Новоросійському
2.У якому місті в 1865 р. було відкрито Новоросійський університет?
А Одесі Б Сімферополі В Катеринославі Г Юзівці
3.Хто є автором першої національної опери «Запорожець за Дунаєм»?
А Г. Квітка-Основ’яненко Б М. Лисенко В С. Гулак-Артемовський Г М. Вербицький
4.Художній напрям і творчий метод у літературі та мистецтві, що був домінуючим у
другій половині ХІХ ст. і якому було притаманне послідовне дотримання принципу найбільш повного життєво правдивого відображення світу («відтворення життя у формі самого життя»), - це:
А реалізм Б класицизм В романтизм Г модернізм
5.Хто з українських істориків присвятив своє життя вивченню історії запорозького
козацтва?
А Д. Багалій Б М. Грушевський В Д. Яворницький Г А. Кримський
6.Якою діяльністю уславилися наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. родини підприємців
Симиренків, Терещенків, Ханенків?
А меценатською Б правозахисною В педагогічною Г революційною
7Австрійська влада на початку ХХ ст. йшла на політичні поступки українцям Східної
Галичини з огляду на конфронтацію із:
А Німеччиною Б Росією В Італією Г Сербією
8. Яка течія в українському русі в Східній Галичині стала домінуючою наприкінці ХІХ-на початку XX ст.?
А москвофільська Б радикальна В народовська Г старорусинська
9. Яку вимогу українського руху на початку ХХ ст. на західноукраїнських землях вдалося реалізувати до початку Першої світової війни?
А відкрити український університет Б впровадити загальне виборче право
В поділити Галичину на українську і польську частини Г ліквідувати поміщицьке землеволодіння
10. Створення в Одесі першої в Російській імперії (другої у світі) бактеріологічної станції пов’язано з ім’ям
А І. Мечникова Б М. Терещенка В А. Кримського Г Д. Заболотного
11.Доповніть твердження. Марко Кропивницький…
А написав перший драматичний твір в українській літературі
Б поставив першу оперу «Запорожець за Дунаєм»
В створив Товариство українських акторів Г видав першу збірку українських народних пісень.
12. У якому році відкрито Чернівецький університет?
А 1805 р. Б 1834 р. В 1865 р. Г 1875 р.
13. «Запорожье в остатках старины и преданьях народа», «История запорожских казаков», «По следам запорожцев» — це наукові праці:
Д. Багалія М. Грушевського Д. Яворницьког А. Кримського
14. Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«На початку XX ст. на оперних сценах світу царювали четверо чоловіків – Баттістіні, Карузо, Тітто Руффо, Шаляпін. І лише одна жінка спромоглася сягнути їхніх висот і стати врівень з ними. Найвимогливіші критики світу називали її «Незабутньою Аїдою», «Найчарівнішою Чіо-Чіо-Сан», «Вражаючою Валькірією».Про якого митця йдеться?
А Г. Борисоглібську Б С. Крушельницьку В М. Садовську-Барілотті Г М. Заньковецьку
15. Укажіть основні чинники, що негативно впливали на розвиток української культури другої половини ХІХ – початку ХХ ст.
1 Реформи 60–70-х років
2 Відсутність власної державності, антиукраїнська політика російського та австрійського урядів
3 Модернізація економіки, розвиток фабрично-заводського виробництва, завершення
промислового перевороту
4 Активна культурно-просвітницька діяльність діячів суспільно-політичного та
національно-визвольного рухів
5 Численні заборони урядів обох імперій
6 Переслідування з боку влади передових діячів української культури, еміграція за кордон частини української інтеліґенції
7 Розвиток ринкових відносин
16.Укажіть основні риси української культури другої половини ХІХ ст.
1 домінування реалізму в образотворчому мистецтві та літературі
2 стрімкий розвиток українського театрального мистецтва
3 негативний вплив на розвиток культури адміністративних заборон на функціонування української мови
4 початок національного відродження на Слобожанщині
5 домінування романтизму в музичному мистецтві
6 поява вищих навчальних закладів у Харкові та Києві
17. У переліку імен видатних діячів української культури другої половини ХІХ ст.
виберіть представників музичного мистецтва.
1 С. Васильківський 2 А. Кримський 3 М. Лисенко 4 М. Леонтович
5 М. Пимоненко 6 С. Крушельницька 7 І. Мечніков
18 Які особливості розвитку освіти на українських землях у в другій половині XIX — початку XX ст.? (Три варіанти відповіді)
1) Розширення мережі початкових шкіл;
2) повне фінансове забезпечення освіти українською мовою;
3) закриття семирічних реальних училищ;
4) опікування земствами освітньою діяльністю в Наддніпрянщині;
5) доступність для всіх охочих середньої гімназійної освіти;
6) відсутність у школах предметів церковно-релігійного змісту;
7) платне навчання у вищих навчальних закладах.
19Які діячі культури другої половини XIX ст. стояли біля витоків українського «професійного театру»? (Три варіанти відповіді)
1) М. Кропивницький; 2) М. Заньковецька; 3) М. Садовський; 4) С. Васильківський;
5) Д. Яворницький; 6) А. Кримський; 7) М. Коцюбинський.
20.Розташуйте в хронологічній послідовності відкриття університетів у XIX ст.
А Київський; ____ Б Харківський; __ В Чернівецький;__ Г Новоросійський.__
21. У якому університеті працював І. Мечников?
А Харківському; Б Київському; В Львівському; Г Новоросійському;
22.Для яких навчальних закладів другої половини XIX ст. характерні такі ознаки: головну увагу приділяли вивченню математики, природничих дисциплін; термін навчання тривав 6-7 років, після чого можна вступати до вищих технічних навчальних закладів?
А Реальні училища; Б гімназії; В народні училища; Г церковнопарафіяльні ніколи
23. З іменами яких діячів пов’язано створення національного гімну «Ще не вмерла Україна»?
А М. Вербицький, Л. Українка Б П.Чубинський, М. Вербицький
В М. Лисенко, П. Чубинський Г І. Франко, М. Лисенко
24. Вчений-мовознавець і сходознавець. Відомий поліглот (вільно володів майже 60 мовами). Його наукові праці – вагомий внесок у дослідження проблеми походження й розвитку української мови.
А Ілля Мечников Б Іван Пулюй В Дмитро Яворницький
Г Данило Заболотний Д Агатангел Кримський
Підпис__________ Оцінка_________
Тема уроку:
Наш край на початку ХХ ст.
Флеш-картки:
Тестування:
"Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ століття"
Код доступу 189882
Історія України.
Тема уроку:
Повсякденне життя населення України на початку ХХ ст.
Флеш-картки:
Тест "Повсякденне життя України в середині XIX- на початку XX ст."
Код доступу 509757
ТЕМА УРОКУ:
МИСТЕЦТВО ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Флеш-картки:
Тестування :
Код доступу 716204
ТЕМА УРОКУ :
ЛІТЕРАТУРА І ТЕАТР В КІНЦІ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ СТ.
Флеш-картки:
Тестування:
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНОГО ЖИТТЯ В СЕРЕДИНІ ХІХ — НА ПОЧАТКУ ХХ ст.
Тема уроку: Розвиток освіти та науки на початку ХХ ст.
Флеш-картки:
Тестування:
Культура України на початку 20 ст.
Код доступу 205578
Історія України
КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ 9 КЛАС
Призвіще та ім`я_________________________________________________________________
1. Яка головна причина міграційних процесів українців Наддніпрянської України до східних регіонів Російської імперії?
А. політичні утиски Б. національно-релігійний гніт
В. низький рівень промислового розвитку Г. аграрне перенаселення
2. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку ХХ ст. сприяла:
А. завершенню промислового перевороту Б. Створенню монополістичних об’єднань
В. подоланню залежності від іноземного капіталу Г. Націоналізації великих підприємств
3. Характерна ознака розвитку сільського господарства Наддніпрянської України на початку ХХ ст. — це:
А. високий рівень товарності селянських господарств
Б.домінування фермерських господарств В. відсутність поміщицьких господарств
Г. хронічне селянське малоземелля.
4. Вкажіть курівника УНП?
А) С. Петлюра; Б) В. Винниченко; В) М. Міхновський; Г) С. Єфремов.
5. Позначте прізвище організаторА «сокольсько-січового» молодіжного руху:
А М. Грушевський; Б В. Нагірний; В І. Боберський; Г І. Франко.
Позначте українські землі, які входили до складу Австрійської імперії:
А Східна Галичина, Буковина, Закарпаття; Б Галичина, Буковина;
В Буковина, Бессарабія; Г Галичина, Волинь, Поділля.
6. Провідною галуззю сільського господарства на західноукраїнських землях було:
А. бджолярство Б.птахівництво В.землеробство Г. тваринництво.
7. Що давало змогу М. Грушевському характеризувати Східну Галичину як «Український П’ємонт»?
А. природно-кліматична схожість із Північною Італією
Б. наявність розгалуженої системи українських політичних партій, кооперативів, організацій, товариств
В. домінування депутатів-українців від Галичини та Буковини у Віденському парламенті та Галицькому сеймі
Г. стрімкий економічний розвиток краю, формування національного капіталу
8. Яку вимогу українського руху на початку ХХ ст. на західноукраїнських землях вдалося реалізувати до початку Першої світової війни?
А. відкрити український університет Б. впровадити загальне виборче право
В поділити Галичину на українську і польську частини Г. ліквідувати поміщицьке землеволодіння
9. Австрійська влада на початку ХХ ст. йшла на політичні поступки українцям Східної Галичини з огляду на конфронтацію із:
А. Німеччиною Б.Італією В. Росією Г. Сербією
10. Основною формою здійснення купівлі-продажу товарів на українських землях у другій половині XIX ст. були:
А контракт; Б усний договір; В на віру; Г під заставу.
11. Яке з названих міст не входило до складу Наддніпрянської України?
А Мукачево; Б Катеринослав В Харків; Г Чернігів.
12. Установіть послідовність подій суспільно-політичного життя початку ХХ ст.
А Створення української парламентської громади в І Державній Думі ___
Б Повстання матросів на броненосці «Князь Потьомкін-Таврійський» ___
В Видання Маніфесту царя Миколи ІІ про «дарування» населенню громадянських прав і свобод ___
Г Створення Революційної української партії (РУП) _____
13. Установіть послідовність подій.
А «Справа Бейліса» ______ Б Утворення ТУП _____ В Третьочервневий переворот _____
Г Убивство в Києві П. Столипіна _____
14. Запитання Кількість балів: 3
Які завдання мали бути вирішені під час земельної реформи П. Столипіна?
1 підірвати землеволодіння Російської православної церкви
2 подолати гостру кризу сільськогосподарського перевиробництва
3 підняти економічну ефективність сільського господарства
4 ліквідувати панщину та кріпосницьку залежність селян
5 зміцнити соціальну опору самодержавства на селі
6 розширити ринки збуту сільськогосподарської продукції
7 розв’язати проблему аграрного перенаселення
15. Які українські партії діяли на західноукраїнських землях наприкінці ХІХ — на початку ХХ
ст.?
1. Русько-українська радикальна партія 2. Українська революційна партія
3. Українська соціал-демократична партія 4.Українська соціал-демократична робітнича партія
5. Українська національно-демократична партія 6. Українська радикально-демократична партія 7. Українська народна партія
16. Які методи політичної боротьби використовував український національний рух у Галичині на початку ХХ ст.?
1) діяльність парламентської опозиції 2) страйки і народні віча
3)збройні повстання 4бойкот державних установ 5) терористичні акти
6) зрив роботи представницьких органів влади 7)акції громадянської непокори
17. Установіть відповідність між історичними постатями та їхніми характеристиками.
1 М. Терещенко А Громадський і політичний діяч, організатор і видавець першої щоденної україномовної газети
2 Є. Чикаленко Б Прем’єр-міністр Росії, ініціатор ґрунтовної аграрної реформи; прирівняв українців, що проживали в Російській імперії, до «інородців
3 П. Столипін Г Вчений, винахідник, громадський діяч, ініціатор відкриття Харківського університету
4 В. Каразін Д Актор, режисер, видатний діяч українського театру
18. Установіть відповідність, утворивши логічні пари.
А Українська народна партія (УНП)» 1 захист української мови, видання українських газет, у Львові виходить журнал «Самостійна Україна
Б Революційна українська партія (РУП) 2 створено організації у Петербурзі, Києві, Харкові, Львові,
нелегально видають 4 газети
В Українська демократична партія (УДП) 3 початок видання газети «Слово»
Г Українська соціал-демократична «Спілка» 4 у 1905 р. приєднались до російських меншовиків
5 об’єднавшись, утворили УРДП.
19.
1А. Шептицький А Митрополит, що перетворив Українську греко-католицьку церкву на моральний авторитет українського руху
2 І. Боберський Б Один з організаторів і керівників сокільсько-стрілецького руху
3К. Трильовський Г Засновник першого осередку спортивно-фізкультурної організації «Січ
4 М. Павлик Д Один із засновників першої української політичної партії
20 За обсягами видобутку нафти у 1909 р. Галичина посідала ______ місце
21.Клондайком Галичини називали місто ________________. Повені у Карпатах почастішали унаслідок розвитку _________________________ промисловості. Як рік страйків в історії Східної Галичини зафіксували _________. Серед усіх видів сільськогосподарської кооперації в Галичині найбільше розвивалася _________________
Громада українців, які проживають за межами України – це _________________. політика і практика відокремлення, відділення частини території (сецесії) держави з метою створення суверенної держави, дезінтеграцію країни – це __________________ (2б)
Пропагування переваги одного народу (нації) над іншими народами (націям) й обґрунтування «права» на дискримінацію та пригнічення інших націй
Оцінка_________ Підпис______________
Тема : Аграрна реформа російського уряду та її вплив на Україну
Флеш-картки для опрацювання :
Онлайн тест:
Столипінська аграрна реформа
Код доступу 946921
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тема :
Український політичний та національно-культурний рух у 1907-1914 р.р.
Флеш-картки для опрацювання :
Онлайн тест :
Український політичний і національно-культурний рух у 1907-1914 р.р.
Код доступу 937124
Код доступу 937124
Історія України
Опрацювати параграф № 29
Відеоматеріали для опрацювання :
Флеш картки для опрацювання :
Онлайн тест:
Революція 1905-1907 рр. і Україна
Код доступу 483345
Історія України
Опрацювати параграф № 28
Флеш картки:
Онлайн тестування :
Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях на початку ХХ ст.
Код доступу 681738
Матеріали для опрацювання на час карантину 9 клас
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Опрацювати параграфи № 26-27
Онлайн тестування :
Соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток українських земель на початку ХХ ст.
Код доступу 700993
ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ
Тематична робота
Західноукраїнські землі на поч. ХХ ст
а) нафтова б) тваринництво в) переробна г) цукрова
2.Вкажіть спільну рису розвитку економіки Західноукраїнських земель та Наддніпрянських:
а) залежність від іноземців б) розвиток важкої промисловості в) швидка індустріалізація
3. Вкажіть причину еміграції за океан:
а) сервітути б) аграрне перенаселення в) кооперативний рух г) інфляція
4. Що було досягнуто до початку Першої світової війни:
а) українці становили більшість у Галицькому сеймі б) відкрили повністю український університет в) загальне виборче право г) національно-територіальна автономія.
5. Вкажіть хронологічну послідовність:
А) Обрання митрополитом А.Шептицького
Б) утворення товариства "Сокіл"
В) вбивство М.Січинським А.Потоцького
Г) масові страйки селян у Галичині
6. Поясніть поняття: віче, сецесія, страйк, мадяризація.
7. До якої із зазначених країн населення західноукраїнських регіонів виїздили на постійне проживання
у ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.:
а) Данія; б) Німеччина; в) Росія; г) Бразилія.
8.У Закарпатті, залежність селян від панщини скасована законом, прийнятий угорським сеймом 18 березня.:
а) 1849 р.; б) 1851 р.; в) 1853 р.; г) 1848 р.
9. Еміграція — це …………………………………………………………………………………..........
………………………………………………………………………………………………………............
........................................................................................................................................................................
10. Народовці — це …………………………………………………………………….............................
…………………………………………………………………………………………………………........
.......................................................................................................................................................................
11. Вкажіть основні причини та мету селянської реформи 1848 р. в Австрійській імперії.
........................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………........
12. Розкрийте основні тенденції модернізації сільського господарства західноукраїнських земель у ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст.
........................................................................................................................................................................................
…………………………………………………………………………………………………………........
.......................................................................................................................................................................
ПИТАННЯ ЩОДО ОПРАЦЮВАННЯ ДАННОГО МАТЕРІАЛУ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАНОЇ РОБОТИ МОЖНА ПОДАТИ ПРИКРІПЛЕНИМ ФАЙЛОМ У ПОВІДОМЛЕНІ МЕНІ НА HTTPS://WWW.FACEBOOK.COM/ АБО МЕНІ НА СТОРІНКУ HTTPS://WWW.INSTAGRAM.COM/
Матеріали для вивчення під час карантину 9 клас
Історія України
Опрацювати параграф № 24
матеріали для перегляду :
Україна на початку 20 століття
Суспільно політичне життя Наддніпрянщини на початку ХХ ст
Онлайн тестування:
Опрацювати параграф № 24
матеріали для перегляду :
Україна на початку 20 століття
Суспільно політичне життя Наддніпрянщини на початку ХХ ст
Онлайн тестування:
Наддніпрянська Україна в 1900-1914 рр.
Код доступу 574918
Історія України
Опрацювати параграф №30
Матеріали для опрацювання:
Економічний та суспільно-політичний розвиток України поч. ХХ ст. (укр.)
Онлайн тестування :
Опрацювати параграф №30
Матеріали для опрацювання:
Економічний та суспільно-політичний розвиток України поч. ХХ ст. (укр.)
Україна під час Першої російської революції 1905-07 рр.
Онлайн тестування :
Україна на початку ХХ ст. перед викликами модернізації
Завдання необхідно виконати до 31 березня 21:00
Код доступу 590134
9 клас Історія України
Параграф №22
"Розгортання руху народовців у 1880 – 1890-х роках у Галичині, Буковині й Закарпатті. Радикальний рух у Галичині."
Інформація для перегляду :
Перші політичні партії на Західній Україні (укр.) Історія України нового часу
Рух на Галичин
Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст.
Тестові завдання:
” Економічне становище західноукраїнських земель на початку XX століття “
Західноукраїнські землі в ІІ половині 19ст.
Параграф №22
"Розгортання руху народовців у 1880 – 1890-х роках у Галичині, Буковині й Закарпатті. Радикальний рух у Галичині."
Інформація для перегляду :
Перші політичні партії на Західній Україні (укр.) Історія України нового часу
Рух на Галичин
Громадсько-політичні рухи в Західній Україні в др. пол. ХІХ ст.
Тестові завдання:
” Економічне становище західноукраїнських земель на початку XX століття “
Західноукраїнські землі в ІІ половині 19ст.