середа, 20 травня 2020 р.

Матеріали для опрацювання на час карантину 8 клас всесвітня історія

Контрольна робота із всесвітньої історії
8 клас

1. Яка подія призвела до руйнування середньовічного феодального суспільства?
А) поява колоній       Б) Великі географічні відкриття           В) іспанська Конкіста

2. У якій країні виникла культура Відродження?
А) Франція       Б) Англія           В) Італія

3. Завершіть речення.
Генріх VIII кинув виклик Риму, так утворилась нова віра - 
А) англіканство       Б) лютеранство           В) кальвінізм

4. У якому рядку всі слова стосуються мануфактури?
А) статут, майстерня, гільдія, підмайстер
Б) підприємство, ручна праця, робітники, продукція
В) ремесло, майстер, найманий працівник, шедевр

5. Доповніть твердження. Варфоломієва ніч - це
А) релігійні війни        Б) коронація Генріха ІV           В) війна в Нідерландах

6. У Московській державі за часів правління Івана Грозного утвердилась
А) абсолютна монархія      Б) станово-представницька монархія
В) парламентська монархія

7. Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями.
1. Відродження.
2. Реформація.
3. Просвітництво.
4. Промисловий переворот.
А) Широка ідейна течія, яка відображала антифеодальний, антиабсолютистський настрій освіченої частини населення у другій половині XVII —XVIII століття.
Б) Перехід від мануфактурного виробництва до фабричного, від ручної праці до машинної
В) Суспільно-політичний рух у країнах Західної та Центральної Європи в XVI столітті, спрямований проти католицької церкви.
Г) Політика, здійснювана у XVIII столітті в деяких європейських монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків.
Д) Культурно-філософський рух кінця Середньовіччя — початку Нового часу, що ґрунтувався на ідеалах гуманізму та орієнтувався на спадщину античності

8. Установіть відповідність між назвами пам'яток архітектури та їхніми зображеннями.
1. Петропавловська фортеця.
2. Версаль.
3. Тадж-Махал.
4. Площа Святого Петра.
а)

б)

в)

г)

д)

е)

9. Установіть відповідність між іменами історичних діячів та їх висловами. 
1. Олівер Кромвель
2. Галілео Галілей
3. Мартін Лютер
4. Генріх ІV
А) "А все-таки вона обертається"
Б) "95 тез"
В) "Сподівайтесь на Бога, але порох тримайте сухим"
Г) ."Париж вартий меси"
Д) "Держава - це я"

10. Розташуйте події у хронологічній послідовності:
А) Перша подорож Христофора Колумба
Б) Тридцятилітня війна
В) Селянська війна в Німеччині
Г) Англійська революція
Д) Перемога "Непереможної армади"
Е) Проголошення незалежності Об'єднаних провінцій Нідерландів

11-12. Дайте відповіді на запитання до джерела.
"Ми вважаємо очевидними такі істини: усі люди створені рівними і всі вони обдаровані Творцем деякими невідчужуваними правами, до яких належить життя, свобода і прагнення до щастя. Для забезпечення цих прав серед людей установлені уряди ... якщо ця форма уряду стає згубною для цієї мети, то народ має право змінити або знищити її та створити новий уряд... Оголошуємо від імені народу, який уповноважив нас, що наші об'єднані колонії є і по праву повинні бути надалі вільними і незалежними штатами".
А) Які ідеї Просвітництва простежуються у Декларації незалежності?
Б) Чи вплинули ці ідеї на становище індіанців та чорношкірого населення США?